Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations

kpw_1910x1000.png

Opis studiów

kierunek: Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations

poziom: studia drugiego stopnia (2 lata, 4 semestry)

profil: praktyczny

język kształcenia: polski

Charakterystyka studiów

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to nowy kierunek studiów drugiego stopnia w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.


Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego komunikowania promocyjno-wizerunkowego w trzech specjalnościach:

  • reklama i branding,
  • public relations,
  • projektowanie promocyjne.

Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • promocji, reklamy, marketingu i brandingu,
  • poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego,
  • strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego,
  • projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej,
  • badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:

  • reklama, branding i marketing medialny,
  • public relations i doradztwo wizerunkowe,
  • agencje kreatywne i eventowe,
  • trening i coaching komunikowania wizerunkowego,
  • organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi,
  • projektowanie promocyjne, graficzne, DTP i grafika komputerowa,
  • e-public relations, e-marketing.

Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:

  • wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,
  • dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,
  • mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,
  • dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,
  • wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego,
  • przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,
  • u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!
Zjazdy
Zjazdy odbywają się w piątki (godziny późnopopołudniowe) oraz w soboty. Niedziele zawsze są wolne.
Kryteria kwalifikacji
Szczegółowe kryteria kwalifikacji znajdują się TUTAJ
Limit miejsc
25-40
Wymagane dokumenty

Polski dokument

  • dyplom ukończenia studiów (kopia – oryginał do wglądu),
  • suplement do dyplomu, a w przypadku osób, które uzyskały dyplom przed 1 stycznia 2005 r. i nie posiadają suplementu, zaświadczenie –  w celu weryfikacji zadeklarowanej średniej ocen z przebiegu studiów;

Zagraniczny dokument

Dodatkowe dokumenty dla wszystkich

  • formularz rekrutacyjny,
  • zgoda przełożonych w przypadku osób zakonnych i duchownych oraz członków stowarzyszeń życia apostolskiego;

Dodatkowe dokumenty dla cudzoziemców

Dodatkowe dokumenty

Kontakt i miejsce składania dokumentów

Sekretariat Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej

31-044 Kraków, ul. Grodzka 40, II p.

tel. 12 422-10-83

e-mail: kpw@upjp2.edu.pl

  Program i plan studiów dla naboru

program studiów

plan studiów dla naboru

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano