Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations
Opis studiów |
kierunek: Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations poziom: studia drugiego stopnia (2 lata, 4 semestry) profil: praktyczny język kształcenia: polski |
Charakterystyka studiów |
Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to nowy kierunek studiów drugiego stopnia w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej. Studia na kierunku komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations przygotowują specjalistów w zakresie nowoczesnego komunikowania promocyjno-wizerunkowego w trzech specjalnościach:
Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:
Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:
Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:
|
Kryteria kwalifikacji |
Szczegółowe kryteria kwalifikacji znajdują się TUTAJ |
Limit miejsc |
15-90 |
Wymagane dokumenty |
Kontakt i miejsce składania dokumentów |
Sekretariat Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej 31-044 Kraków, ul. Grodzka 40, II p. tel. 12 422-10-83 e-mail: kpw@upjp2.edu.pl |
Program i plan studiów dla naboru |