Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie
Opis studiów |
kierunek: Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie poziom: studia pierwszego stopnia (3 lata, 6 semestrów) profil: praktyczny język kształcenia: polski |
Charakterystyka studiów |
Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie to nowy kierunek studiów pierwszego stopnia w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej. Studia digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie przygotowują specjalistów w zakresie kreatywnego wykorzystania nowych technologii cyfrowych w mediach i komunikowaniu w trzech specjalnościach:
Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:
Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:
Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:
|
Kryteria kwalifikacji |
Szczegółowe kryteria kwalifikacji znajdują się TUTAJ |
Limit miejsc |
15-120 |
Wymagane dokumenty |
Kontakt i miejsce składania dokumentów |
Sekretariat Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej 31-044 Kraków, ul. Grodzka 40, II p. tel. 12 422-10-83 e-mail: dm@upjp2.edu.pl |
Program studiów i plan studiów dla naboru |