Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie

dm_1910x1000.png

Opis studiów

kierunek: Digital media - kreatywność, analiza, zarządzanie

poziom: studia pierwszego stopnia (3 lata, 6 semestrów)

profil: praktyczny

język kształcenia: polski

Charakterystyka studiów

Digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie to nowy kierunek studiów pierwszego stopnia w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.


Studia digital media – kreatywność, analiza, zarządzanie przygotowują specjalistów w zakresie kreatywnego wykorzystania nowych technologii cyfrowych w mediach i komunikowaniu w trzech specjalnościach:

  • kreatywność wirtualna – innowacje, aplikacje, design
  • analityka sieci – big data, SEO, performance marketing
  • digital biznes – tworzenie, ekonomia, zarządzanie

Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

  • poznania nowych technologii medialno-komunikacyjnych,
  • wykorzystania mediów cyfrowych w komunikowaniu,
  • kreatywności wirtualnej poprzez innowacyjne aplikacje,
  • analityki sieci przy pomocy nowoczesnych narzędzi np. big data, SEO, SMM,
  • nowoczesnych metod badania użytkowania mediów, np. eyetracking i biofeedback, dla celów performance marketing,
  • funkcjonalności i i użyteczności social media,
  • tworzenia, ekonomii i zarządzania digital biznes.

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:

  • media cyfrowe,
  • agencje kreatywne, eventowe,
  • studia i laboratoria kreatywności wirtualnej,
  • sieciowe technologie komunikacyjne,
  • analityka sieci dla celów promocyjno-marketingowych i digital marketing,
  • własne cyfrowe startupy i e-biznes,
  • zarządzanie i ekonomia digital biznes.

Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:

  • wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,
  • dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,
  • mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,
  • dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,
  • wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie kreatywności, analizy i zarządzania mediami cyfrowymi,
  • przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,
  • u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!
Zjazdy
Zjazdy odbywają się w piątki (godziny późnopopołudniowe) oraz w soboty. Niedziele zawsze są wolne.
Kryteria kwalifikacji
Szczegółowe kryteria kwalifikacji znajdują się TUTAJ
Limit miejsc
23-50
Wymagane dokumenty

Polski dokument

  • świadectwo dojrzałości albo
  • świadectwo dojrzałości i zaświadczenie o wynikach egzaminu maturalnego z poszczególnych przedmiotów

      kopie - oryginał do wglądu

Zagraniczny dokument

Dodatkowe dokumenty
dla wszystkich

  • formularz rekrutacyjny,
  • zgoda przełożonych w przypadku osób zakonnych i duchownych oraz członków stowarzyszeń życia apostolskiego;

Dodatkowe dokumenty dla cudzoziemców

Dodatkowe dokumenty dla finalistów
i laureatów olimpiad
i konkursów

Dodatkowe dokumenty

Kontakt i miejsce składania dokumentów

Sekretariat Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej

31-044 Kraków, ul. Grodzka 40, II p.

tel. 12 422-10-83

e-mail: dm@upjp2.edu.pl

  Program i plan studiów dla naboru

program studiów

plan studiów dla naboru

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano